عکس؛ تقلید پسر بزرگ رونالدو از خوشحالی جسی لینگارد!

عکس؛ تقلید پسر بزرگ رونالدو از خوشحالی جسی لینگارد!

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است که در آن کریستیانو رونالدو جونیور، پسر بزرگ کریستیانو رونالدو، در آن از حرکات و خوشحالی ویژه جسی لینگارد تقلید می کند!

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در حالی رخ داد که پدر جونیور، یعنی کریستیانو رونالدو خودش یک سبک خوشحالی ویژه دارد که بازیکنان حرفه ای و آماتور مختلف در سرتاسر جهان از سبک او تقلید می کنند اما اکنون پسر رونالدو در حرکاتی که انجام داده به نظر می رسد که در حال تقلید حرکات جسی لینگارد است.

کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شده است و دومین دوره حضور خود در این باشگاه را هم استارت زده است. رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 هم در جمع شیاطین سرخ حضور داشته است و در آن زمان عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که محبوبیت ویژه ای از آن زمان میان هواداران منچستر یونایتد دارد و به نوعی مانند یک اسطوره به منچستر یونایتد برگشت و همین قضیه این حرکات جونیور را عجیب و غریب تر می کند که به نظر می رسد از یک بازیکن جوان تر منچستر یونایتد تقلید کرده است!

1470