توقیف خودروی ستاره سابق منچستریونایتد

توقیف خودروی ستاره سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- جسی لینگارد، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، پس از اعتراف به رانندگی در حالت مستی با لامبورگینی 200 هزار پوندی خود عذرخواهی کرد و 57 هزار پوند جریمه شد.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن سابق منچستریونایتد تنها به مدت سه ماه صاحب ماشین خود بود زیرا این خودرو 8 جولای در منچستر توسط پلیس متوقف شد در حالی که میزان الکل خون آزمایش شده لینگارد دو برابر حد مجاز بود. جسی لینگارد در این باره گفته یود که افسری که لامبورگینی او را تعقیب می کرد، متوجه شد که این خودرو با سرعت زیادی در حال رانندگی است. او گفت که تصور اولیه افسر پلیس بر این بوده که وسیله نقلیه لینگارد در حال مسابقه سرعت با خودروی دیگری بوده است. در همین حال افسر پلیس پس از توقف خودرو در کنار جاده با لینگارد صحبت کرد و معتقد بود که او  رفتارش تحت تأثیر مصرف زیاد الکل بوده است. در مرحله بعد آزمایش تنفس هم نشان داد حدس پلیس در این مورد درست بوده است.

فرانک راجرز وکیل لینگارد اقدامات بازیکن را خارج از شخصیت وی توصیف کرد. آقای راجرز گفت که لینگارد ابتدا برای صرف غذا با دوستانش بیرون رفته بود و فقط نوشابه معمولی می خورد. او قصد داشت به خانه برود، اما پس از آن با یک دوست دیگرش" تماس گرفت و به منچستر رفت تا او را ملاقات کند و در همین ملاقات به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی و رانندگی در حالت عدم تعادل خودروی وی توقیف شده است. آقای راجرز در ادامه گفت که لینگارد به اشتباه خود اعتراف کرده است و آماده پرداخت جریمه و ارائه توضیحات بیشتر به اداره پلیس است. جسی لینگارد  که در حال حاضر پس از فسخ قرارداد با ناتینگهام فارست بدون باشگاه است  در حال تمرین با وستهام بود و مدیران تیم لندنی هم در حال بررسی پیشنهاد قرارداد به او بودند و اما تاکنون هیچ پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته است. قاضی پرونده لینگارد به او گفته که او به همان روشی که در دادگاه  برای همه افراد وجود دارد ، مجازات خواهد شد. تاکنون  لینگارد  به پرداخت  59،000 پوند و 18 ماه محرومیت از رانندگی محکوم شده و این ممنوعیت برای وی اجرایی شده است.

1009