ستاره پرطرفدار بنفیکا با ۵۱ میلیون در دسترس خواهد بود!

ستاره پرطرفدار بنفیکا با ۵۱ میلیون در دسترس خواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی - داروین نونز، ستاره خط حمله باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال مشتریان بسیار زیادی در سرتاسر قاره سرسبز اروپا دارد و تقریبا تمامی تیم‌های بزرگ و متمول اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم اروگوئه‌ای هستند.

به گزارش فوتبالی و بنا بر گزارش‌ها، مدیران و مسئولان باشگاه بنفيکا لیسبون ممکن است آماده فروش داروین نونز، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه و ستاره خط حمله این تیم پرتغالی به مبلغی معادل با رقم پنجاه و یک میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو هستند. از منظر فردی، این بازیکن بیست و دو ساله و ملی‌پوش اروگوئه‌ای بهترین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری کرده و تعداد سی و دو گل در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پرتغال و هم‌چنین رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

علاقه به امضای قرارداد با این بازیکن گلزن به حدی بود که مدیران و مقامات باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال ظاهرا آماده اصرار بر پرداخت مبلغی معادل با رقم نزدیک به قیمت بند آزادسازی موجود در قرارداد برای فروش این ستاره اروگوئه‌ای بودند. با این اوصاف، طبق گزارش خبرنگار نشریه اتلتیک چاپ کشور انگلستان، مدیران غول‌های پرتغالی مایل هستند پیشنهاداتی در حدود پنجاه و یک میلیون پوند را به جای بیش از یکصد میلیون پوند در نظر بگیرند.

گفته می‌شود که مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان برای جذب و به خدمت گرفتن بازیکن گلزن و مهاجم اروگوئه‌ای بنفيکا لیسبون پرتغال باید با تیم‌هایی مانند چلسی انگلستان و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه رقابت کنند که بدون شک از تحولات گزارش شده دلگرم خواهند شد. این گزارش هم‌چنین می‌افزاید که مدیریت باشگاه بنفیکا اصرار دارد که هر گونه معامله برای داروین نونز در اوایل سال تابستان پیش رو تکمیل شود زیرا آن‌ها به دنبال اطمینان از امضای یکی از اهداف مورد نظر خود به عنوان جایگزین این مهاجم گلزن اروگوئه‌ای هستند.

9404