ستاره بنفيکا پيراهن منچستر يونايتد را بر تن خواهد کرد؟

ستاره بنفيکا پيراهن منچستر يونايتد را بر تن خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌های اخير مهاجمان بسياری به منچستر يونايتد لينک شده‌اند، اما اصلی‌ترین نام داروين نونيز، ستاره خط حمله بنفیکا لیسبون پرتغال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های کشور پرتغال، با شکست بنفيکا مقابل پورتو و تقديم عنوان قهرمانی ليگ به رقيب سنتی خود در آخر هفته، فصل با پايان غم‌انگیزی برای عقاب‌ها همراه بود.

بديهی است که بزرگ‌ترين معامله‌ای که بنفيکا بايد منتظر آن باشد، فروش داروين نونيز، مهاجمی است که تا کنون سی و چهار گل برای آن‌ها به ثمر رسانده و با مبلغی هنگفت در شرف ترک استاديو دا لوز است.

همان‌طور که بزرگ‌ترين روزنامه‌های ورزشی پرتغال در مورد اين مهاجم می‌نويسند، بعيد است که چند مورد از منچستر يونايتد نام برده نشود که هم‌چنان به عنوان مدعی اصلی جذب داروین نونيز در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو نام برده می‌شود.

خبرنگار نشريه پرتغالی رکورد در گزارش خود چنین می‌نويسد که مدیریت شياطين سرخ به منظور تقويت خط حمله خود برای فصل آينده روی گلزن بنفيکا حساب می‌کنند و هم‌چنان او را تحت نظر دارند.

اين روزنامه و چند رسانه انگليسی می‌نويسند که امثال ادينسون کاوانی و مارکوس رشفورد ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال اولدترافورد را ترک کنند.

خبرنگار نشریه رکورد پرتغال می‌گويد که انتقال داروين نونيز بدون این‌که مشخص باشد مقصد او کجاست، بايد پس از پايان فصل انجام شود. بنفيکا معتقد است که می‌تواند مبلغی بيش از یکصد ميليون يورو از فروش شماره ۹ خود به دست آورد و ناکامی منچستر يونايتد در کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا می‌تواند مشکل جدب برای آن‌ها در اين راه باشد.

در پايان بازی مقابل پورتو بود که داروین نونيز چيزی خطاب به هواداران گفت و به زمين اشاره کرد. خبرنگار نشریه رکورد پرتغال آن را به عنوان 'ژستی شبيه به کريستيانو رونالدو' توصيف می‌کند.

با اين حال، خبرنگار نشریه پرتغالی ابولا اشاره می‌کند که حتی اگر بسياری از طرفداران اين حرکت او را با عنوان 'من اين‌جا می‌مانم' متوجه شده باشند، اما در واقع ادعا می‌شود که او چيزی شبيه به 'قلب من اينجا می‌ماند' به آن‌ها گفته است.

9404