برچسب ۶۷ میلیونی بنفیکا روی ستاره مد نظر میلان، منچستر و بارسلونا

برچسب ۶۷ میلیونی بنفیکا روی ستاره مد نظر میلان، منچستر و بارسلونا

بر اساس گزارشی، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از منابع پرتغالی، مدیریت باشگاه بنفیکا لیسبون برای فروش مهاجم ملی‌پوش و اروگوئه‌ای تیم خود مبلغی معادل با رقم شصت و هفت میلیون پوند تعیین کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه رکورد چاپ کشور پرتغال، داروین نونز، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه و بازیکن بیست و دو ساله و گلزن باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال یکی از اعضای کلیدی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ پرتغال بوده است و در سی و سه مسابقه در تمامی رقابت ها حضور داشته است و موفق شده تا بیست و شش گل نیز برای تیم خود به ثمر برساند.

در حال حاضر، این ملی‌پوش اروگوئه‌ای بنفیکا لیسبون بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال است و این موضوع منجر به انتشار شایعات نقل و انتقالاتی زیادی پیرامون آینده این بازیکن گلزن و مقصد بعدی او در سراسر اروپا شده است.

طبق گزارش نشریه رکورد، مدیریت باشگاه بنفیکا لیسبون مبلغی معادل با رقم شصت و هفت میلیون پوند را برای فروش داروین نونز در نظر گرفته است که این رقم اخیراً هم بعد از گل پیروزی بخش او مقابل آژاکس آمستردام در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا افزایش چشم‌گیری یافته است. باشگاه پرتغالی از علاقه سایر تیم‌ها به مهاجم تیم خود به دلیل عملکرد فوق العاده اش در رقابت‌های فصل جاری به خوبی آگاه است و سه باشگاه لیگ برتر انگلیس وضعیت این بازیکن را رصد می کنند.

تیم‌های آرسنال، منچستر یونایتد و نیوکاسل یونایتد همگی امیدوارند در تابستان پیش رو داروین نونز را به خدمت بگیرند و هر سه باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم هستند. در همین حال، تیم‌های دیگری در اروپا نیز مانند بارسلونا و میلان این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای را زیر نظر دارند و امیدوار به جذب این مهاجم از بنفیکا لیسبون هستند.

9404