حمله هواداران اتلتیکو به پلاک کورتوا با بیل و کلنگ!

حمله هواداران اتلتیکو به پلاک کورتوا با بیل و کلنگ!

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه شب هواداران اتلتیکو مادرید به گذرگاه اسطوره های تیمشان یورش بردند و پلاک مربوط به تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید را با بیل و کلنگ کندند!

به گزارش فوتبالی، کورتوا تجربه سه فصل حضور در اتلتیکو مادرید را داشت و با این تیم به قهرمانی لالیگا رسیده بود و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود و به همین خاطر پلاک وی مثل خیلی از ستارگان اسبق اتلتیکو در پیاده روی اسطوره ها نصب شده بود اما از زمان پیوستن تیبو به رئال مادرید، رابطه وی با هواداران تیم رقیب به شدت تیره شده بود. 

کورتوا پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به شکست تیم سابقش اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2014 مقابل رئال مادرید، گفته بود که حالا در سمت خوب ماجرا قرار دارد، مسئله ای که باعث خشم هواداران اتلتیکو شد.شب گذشته انریکه سرزو مدیر اتلتیکو به هواداران تیمش گفت که به آنها حق می دهد که با بیل و کلنگ به جان پلاک کورتوا بیافتند و آن را بردارند و در نهایت این اتفاق هم رخ داد و پلاک وی برداشته شد.

تیبو کورتوا هم البته به این ماجرا واکنش نشان داد. وی در ابتدا برای توییت یک هوادار با این مضمون لایک زد:" در حالی که هواداران اتلتیکو پلاکش را می کنند، کورتوا یک چمپیونزلیگ را برده و بهترین بازیکن فینال شده است. " دروازه بان بلژیکی کمی بعد تصویری از خودش در فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرد و نوشت:" زنده باد رئال مادرید."

4125