عکس؛ جشن پسران دو بازیکن رئال مادرید با صندلی!

عکس؛ جشن پسران دو بازیکن رئال مادرید با صندلی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بازیکنان رئال مادرید جشن قهرمانی لالیگا را در ورزشگاه برنابئو با حضور بیش از 60 هزار هوادار برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، در پایان جشن خانواده ها و فرزندان بازیکنان خودشان را  به چمن برنابئو رساندند تا جشن بگیرند. یکی از صحنه هایی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته، خوشحالی جالب فرزندان تونی کروس و ادن هازارد است که به تقلید از حرکت داوید آلابا پرداختند که صندلی را بالای سر خود برده بود.

رئال مادرید یکشنبه جشن قهرمانی چهاردهمین چمپیونزلیگ خود را برگزار کرد که یکی از بخش های جالب جشن مربوط به حضور هواداران بود. فرزندان تونی کروس و ادن هازارد که شماره های هشت و هفت را به تن داشتند، با بلند کردن صندلی و خوشحالی با آن لحظه بامزه ای را رقم زدند. هر دوی آنها سعی در تقلید از داوید آلابا مدافع اتریشی داشتند.

یکی از عجیب ترین صحنه های فصل رئال مادرید مربوط به بازی برگشت میان رئال و پی اس جی بود که پس از کامبک سفیدپوشان، داوید آلابا به کنار زمین رفت و یک صندلی را به نشانه خوشحالی بالای سر برد. از آن لحظه به بعد این مدل خوشحالی توسط آلابا بارها و بارها پس از پیروزیهای مهم رئال تکرار شد و حالا این ماجرا به سوژه بامزه ای برای فرزندان بازیکنان رئال تبدیل شده است.

4125