گزارش‌روز؛ معرفی 4 گزینه جانشینی لواندوفسکی/ کدام‌یک جدی‌تر است؟

گزارش‌روز؛ معرفی 4 گزینه جانشینی لواندوفسکی/ کدام‌یک جدی‌تر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - حواشی پیرامون روبرت لواندوفسکی، ستاره ملی‌پوش و لهستانی خط حمله باواریایی‌ها هم‌چنان باقی و پابرجا هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، ماجرای تمدید قرارداد یا خروج روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان هم‌چنان تیتر نخست نشریات مختلف اروپایی است. بر همین اساس، نشریه اسکای اسپورتس هم چند گزینه را برای جانشینی روبرت لواندوفسکی در تیم مونیخی مطرح می‌کند اما هیچ کدام از آن‌ها چندان جدی به حساب نمی‌آیند.

روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی فوتبال بلژیک از باشگاه چلسی انگلستان برای بایرن مونیخ مبلغی معادل با رقم حدودیگ هفتاد و پنج میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت و به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ حاضر نیست که هم‌چین مبلغی را برای این بازیکن ملی‌پوش چلسی هزینه کند.

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای و ستاره خط حمله بنفيکا لیسبون پرتغال گزینه دیگر از نظر اسکای اسپورتس است اما طبق شنیده‌ها، مدیران باشگاه بایرن مونیخ مبلغ معادل با رقم هشتاد میلیون یورویی مقامات باشگاه پرتغالی بنفیکا برای این ستاره گلزن را دور از ذهن می‌دانند. به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ این بازیکن اروگوئه‌ای را یک گزینه کم‌تجربه تلقی می‌کند.

پاتریک شیک، مهاجم تیم ملی فوتبال جمهوری چک و عضو باشگاه آلمانی بایرلورکوزن گزینه دیگری برای جانشینی روبرت لواندوفسکی در جمع باواریایی‌هاست اما سابقه نشان داده که مدیران بایرلورکوزن به رقیب اصلی خود یعنی باشگاه بایرن مونیخ بازیکن نمی‌دهند و طبق اعلام نشریات مختلف، این ملی‌پوش گلزن اهل جمهوری چک از کم‌ترین احتمال برای پیوستن به بایرن مونیخ برخوردار است.

آخرین گزینه اسکای اسپورتس به منظور جانشینی روبرت لواندوفسکی در خط حمله بایرن مونیخ هم تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن خط حمله چلسی انگلستان است. مهاجم محبوب هانس دیتر فلیک در مانشافت، از نظر برخی از مسئولان بایرن مونیخ گزینه خوبی نیست و سران مونیخی روی این مهاجم ملی‌پوش و آلمانی آبی‌های لندنی نیز توافق نظر ندارند. با این تفاسیر، آینده خط حمله بایرن مونیخ به عنوان قهرمان بوندسلیگای آلمان هم‌چنان مبهم است!

9404