کلوپ و مقایسه داروین نونیز با رابرت لواندوفسکی

کلوپ و مقایسه داروین نونیز با رابرت لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - داروین نونیز در تابستان گذشته از بنفیکا به لیورپول پیوست و عملکرد او در این فصل پستی و بلندی های زیادی داشته است و برخی ها انتقاد هایی به عملکرد این ستاره اروگوئه ای داشته اند و معتقد بوده اند که عملکرد او با توجه به هزینه ای که برایش صرف شده است، بسیار بهتر از این ها می توانست باشد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول که قبلا در بورسیا دورتموند سابقه کار با رابرت لواندوفسکی را هم در کارنامه خود دارد، وضعیت داروین نونیز را با رابرت لواندوفسکی مورد مقایسه قرار داد و گفت:" شباهتی میان لواندوفسکی و داروین می‌بینم. هنگامی که لواندوفسکی موقعیت از دست می‌داد، جلسه‌های تمرینی شوت‌زنی برگزار می‌کردیم. همیشه سر 10 یورو شرط می‌بستیم؛ به او می‌گفتم اگر در هر جلسه 10 گل بزنی، 10 یورو می‌دهم و اگر نتوانی، تو باید این پول را به من بدهی. جیب‌های من همیشه پرپول بود."

سرمربی آلمانی در ادامه افزود:" آن زمان هر وقت لواندوفسکی را بازی می‌دادم، خبرنگاران از من می‌پرسیدند چرا لوکاس باریوس را بازی نمی‌دهی. باریوس شماره 9 دورتموند بود و 16 گل زده بود. بنابراین در پست‌های مختلف به لواندوفسکی بازی می‌دادم و او باید با چیزهای مختلفی تطبیق می‌یافت."

1470