انتشار نام دو بازیکن جدید جهت جانشینی لواندوفسکی در مونیخ

انتشار نام دو بازیکن جدید جهت جانشینی لواندوفسکی در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - نام دو مهاجم جدید به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی ستاره لهستانی خط حمله باواریایی‌ها مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، از سباسین هالر، ستاره سابق باشگاه اینتراخت فرانکفورت و مهاجم فعلی آژاکس آمستردام هلند و هم‌چنین روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی سابق اینتر و شیاطین سرخ و فعلی چلسی انگلستان به عنوان دو گزینه جدید برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی در تیم آلمانی بایرن مونیخ نام برده می‌شود.

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه بیلد، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان قبلا با ایجنت سباستین هالر تماس نیز داشته و این مهاجم تابستان امسال با مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو در دسترس خواهد بود. همچنین دستمزد سباستین هالر کمتر از نصف روبرت لواندوفسکی یعنی 10 میلیون یورو است که کاملا مطابق شرایط تیم آلمانی بایرن مونیخ می‌باشد.

از روملو لوکاکو، ستاره سابق خط حمله اینتر و منچستر یونایتد هم به عنوان گزینه دیگری برای جانشینی گلزن لهستانی در مونیخ یاد می‌شود. با این اوصاف، جذب این مهاجم ملی‌پوش و بلژیکی برای مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت.

اسامی بازیکنان لینک شده به باشگاه بایرن مونیخ آلمان به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی، ستاره ملی‌پوش و لهستانی در خط حمله باواریایی‌ها از قرار زیر است:

داروین نونیز از باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال (با مبلغ هشتاد میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال و مبلغ هفده میلیون یورو به عنوان دستمزد)

روملو لوکاکو از باشگاه چلسی انگلستان (با مبلغ هشتاد میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال و مبلغ بیست میلیون یورو به عنوان دستمزد)

پاتریک شیک از باشگاه بایرلورکوزن آلمان (با مبلغ هشتاد میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال و مبلغ 10 میلیون یورو به عنوان دستمزد)

سباستین هالر از باشگاه آژاکس آمستردام هلند (با مبلغ چهل میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال و مبلغ 10 میلیون یورو به عنوان دستمزد)

9404