صادقی: از نظر هجومی یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم/ سعی می‌کنیم در وهله اول فلسفه بازی‌ خودمان را پیاده کنیم

صادقی: از نظر هجومی یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم/ سعی می‌کنیم در وهله اول فلسفه بازی‌ خودمان را پیاده کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی مس رفسنجان می‌گوید ارائه بازی با کیفیت و هجومی اهمیت زیادی برای محمد ربیعی دارد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و گفت: به نظر من در این فصل تیم مس رفسنجان در کنار بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته نتایج خوبی بگیرد. خودتان می‌دانید که دومین سال حضورش در لیگ برتر است و از نظر من موارد فنی که مدنظر آقای ربیعی بوده هر سال خیلی بهتر اجرا شده و الان که آخر لیگ است تیم ما کیفیت بازی خیلی خوبی دارد و در کنار آن نتایج خوبی هم می‌گیرد.

وی افزود: اینجا یک مجموعه در کنار هم خیلی خوب کار کرده‌اند که در راس آن آقای محمد ربیعی بوده‌اند. امیدوارم که بتوانیم لیگ را خوب تمام کنیم و در کنار بازی‌های خوب بتوانیم نتایج خوب‌مان را هم‌ تکرار کنیم.

صادقی در خصوص بازی فردا برابر استقلال گفت: اول به تیم استقلال و هواداران‌شان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. بازی در رفسنجان است و ما سعی می‌کنیم در وهله اول بتوانیم فلسفه بازی‌ای که مدنظر محمد ربیعی است؛ اجرا کنیم؛ در واقع کیفیت بازی همیشه برای ایشان خیلی مهم بوده است و در کنار آن هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنا بازی فردا بازی خیلی خوبی می‌شود.

مربی مس در ادامه گفت: اگر به بازی رفت‌ نگاه کنید ما در آزادی ۳-۲ باختیم ولی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. البته یک دو اشتباه فردی داشتیم که آنها هم برطرف شده و الان تیم‌مان بازی خیلی بهتر و با کیفیت‌تری ارائه می‌کند.

صادقی در مورد تقابل دومین و سومین خط تهاجمی برتر لیگ برتر و همچنین آمار خوب خط دفاعی استقلال بیان کرد: تیم ما از نظر هجومی یکی از بهترین تیم‌ها است و این نشان می‌دهد که برای کادرفنی و شخص آقای ربیعی بسیار مهم است که تیمش هجومی بازی کند. حتما در بازی فردا هم این روال ادامه دارد و تیم ما سعی می‌کند در کنار بازی خوبی که ارائه می‌کند نتیجه خوبی هم بگیرد.

او در‌ پایان درباره مصدوم و محرومان مس توضیح داد: ما محرومی نداریم و همه بچه‌ها خوب و آماده هستند. مطمئنم فردا همه کسانی که چه این بازی را در استادیوم و چه از طریق تلویزیون می‌بینند شاهد یک بازی با کیفیت خواهند بود و امیدوارم که ما بتوانیم برنده بازی باشیم.

۴۱۵۴