چرا رضایی به اردوی تیم امید در عراق و تاشکند ملحق نشد؟

چرا رضایی به اردوی تیم امید در عراق و تاشکند ملحق نشد؟

پايگاه خبرى فوتبالى- در حالیکه مهدی مهدوی کیا دو دروازه بان را جایگزین دو دروازه بان استقلال کرده است از دیروز و بر اساس برخی خبرها دبیرکل فدراسیون فوتبال می خواهد این ماجرا را پیگیری کند.

به گزارش فوتبالی، البته گمانه‌زنی‌هایی درباره دعوت کردن از رضایی به کمیته انضباطی منتشر شده اما هنوز رسما چیزی در این باره اعلام نشده است.

تيم اميد ايران روز شنبه جهت برپايى اردوى آماده سازى راهى كشور عراق شد تا بعد از انجام دو بازى دوستانه با تيم زير ٢٣ اين كشور، عازم مسابقات قهرمانى آسيا شود كه از ١١خرداد در ازبكستان آغاز خواهد شد.

چند ساعت قبل از پرواز تيم اميد به كشور عراق مشخص شد كه باشگاه استقلال و فرهاد مجيدى با حضور عليرضا رضايى در اردوى آماده سازى عراق مخالفت كردند و از اين رو مهدى مهدوى‌كيا در حالیکه طبق توافق سينا سعيدى‌فر دروازه‌بان سوم استقلال را به استقلال داد اما زمانی که رضایی بر خلاف توافق به اردوی تیم امید بازنگشت نام دروازه بان دیگری هم جایگزین سعیدی فر شد. پارسا جعفرى و رضا كاخ‌ساز را جانشین دروازه‌بان‌های استقلال شدند اما هنوز کاخ ساز به دلیل مشکلات سربازی نتوانسته از تهران به بغداد برود هر چند شنیده شده مشکلات کاخ ساز هم حل شده و به زودی به اردوی تیم امید در عراق اضافه می شود.

در واقع اگر پرونده رضایی طبق آيين نامه انضباطى به کمیته جوانان برود (هنوز این اتفاق نیفتاده است) علیرضا رضايى در آستانه جريمه و محكوميت قرار می گیرد. درست مثل سال ١٣٩٦كه وقتى استقلالى‌ها با حضور سيد مجيد حسينى، اميد نورافكن و مهدى قايدى در اردوى آماده سازى تيم اميد مخالفت كردند اين سه بازيكن يك جلسه از همراهى استقلال محروم شدند.

آبان ماه سال گذشته هم امير محمد هوشمند و ساسان حسينى دو بازيكنى بودند كه بعد از مخالفت باشگاه آلومينيوم اراك با حضور آنها در اردوى تيم اميد با محروميت سه جلسه اى از همراهى تيم باشگاهى خود محكوم شدند.

باید دید فدراسیون فوتبال در قبال این ماجرا چه تصمیمی خواهد گرفت.

9697