عکس؛ هجوم هواداران منچسترسیتی به درون زمین پس از قهرمانی

عکس؛ هجوم هواداران منچسترسیتی به درون زمین پس از قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در هفته سی و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس که هفته پایانی رقابت ها بود، موفق شد با نتیجه سه بر دو استون ویلا را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در بازی پایانی که مقابل استون ویلا بود، باید به پیروزی می رسید چرا که اگر امتیاز از دست می داد، لیورپول با شکست ولورهمپتون می توانست به قهرمانی برسد و رویای پپ گواردیولا برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بر باد برود. منچسترسیتی در این بازی دو گل از استون ویلا که تحت هدایت استیون جرارد است، دریافت کرد اما در نهایت توانست سه گل در ربع ساعت پایانی بازی به ثمر برساند و کامبک بزند و بدین ترتیب قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

پس از سوت پایان بازی و قطعی شدن قهرمانی منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس، هواداران منچسترسیتی که در ورزشگاه اتحاد حضور داشتند، به درون چمن ورزشگاه اتحاد آمدند و بدین ترتیب جشن قهرمانی خود را درون زمین برگزار کردند که این قضیه باعث رقم خوردن صحنه های جالب توجهی شد. هواداران منچسترسیتی که در ورزشگاه اتحاد بودند، تا مرز نا امیدی رفتند اما در نهایت توانستند قهرمان شوند.

1470