با توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس داغ شد

با توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس داغ شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و وستهام به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا سیتیزن ها بدین ترتیب تنها یک امتیاز به دست بیاورند و دو امتیاز را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، با این مساوی اکنون به 90 امتیاز رسید و 4 امتیاز بیشتر از لیورپول دارد. اما لیورپول یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن بازی می تواند به 89 امتیاز برسد و تنها یک امتیاز با منچسترسیتی فاصله داشته باشد و بدین ترتیب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس تکلیف قهرمان را مشخص کند.

در این بازی وستهام یونایتد تحت هدایت دیوید مویس نیمه اول را طوفانی شروع کرد و توانست دو گل به منچسترسیتی بزند تا هواداران لیورپول امیدوار شوند اما در ادامه کار و در نیمه دوم، پپ گواردیولا و شاگردانش ورق را برگرداندند. گل اول منچسترسیتی توسط جک گریلیش در دقیقه 49 به ثمر رسید و گل دوم هم یک گل به خودی بود که کوفال در دقیقه 69 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

ریاض محرز در دقیقه 86 شانس این را داشت که گل سوم منچسترسیتی را به ثمر برساند اما او ضربه پنالتی خود را از دست داد و بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

1470