برومند: انتخاب خادم از ابتدا نادرست بود/ مدیریت و کادرفنی خوب باعث موفقیت استقلال شد

برومند: انتخاب خادم از ابتدا نادرست بود/ مدیریت و کادرفنی خوب باعث موفقیت استقلال شد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال گفت: آنهایی که به عزیزی‌خادم در مجمع فدراسیون فوتبال رای دادند باید پاسخگو باشند چراکه رای آنها فوتبال ایران را به این روز انداخت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، پرویز برومند در خصوص قهرمانی استقلال اظهار داشت: از این قهرمانی خوشحال شدم. بعد از سال ها ترکیب مدیریتی و فنی خوبی را در استقلال دیدیم که همین مسئله هم به قهرمانی تیم کمک کرد. به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد.

وی در ادامه افزود: درست است که قهرمانی استقلال تثبیت شده اما این تیم می‌تواند اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول را افزایش دهد. می‌دانم که استقلالی‌ها دوست دارند فصل را با رکورد تیم بدون شکست به پایان برسانند و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی در این تیم، گفت: خوشبختانه استقلال امسال از درون دروازه هیچ مشکلی نداشت و عملکرد حسینی خیلی خوب بود تا آمار گل خورده کم در استقلال هم به تیم کمک کند.

برومند در ارتباط با محرومیت دو ساله عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:‌ او کجای فوتبال بود که به یک‌ باره رئیس شد؟ اینکه رئیس یک فدراسیون محروم می‌شود نشان می دهد که در انتخاب اولیه او مشکلاتی بوده و این انتخاب نادرست بود. حالا همان‌هایی که وی را انتخاب کرده بودند باید بیایند و جواب بدهند. مگر می‌شود یکی که در فوتبال جایی نداشته یک دفعه به ریاست فدراسیون برسد؟ اعتقاد دارم همین مدیریت‌های ضعیف چه در فوتبال و چه در بخش‌های دیگر، کار ما را این قدر سخت کرده است. امیدوارم که بالاخره همه چیز درست شود و هر کسی در جایگاه خودش قرار بگیرد.

4154