پی‌اس‌جی از چلسی و منچسترسیتی به حذف کردن رئال مادرید نزدیک‌تر بود

پی‌اس‌جی از چلسی و منچسترسیتی به حذف کردن رئال مادرید نزدیک‌تر بود

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است که او و شاگردانش بیشتر از هر تیمی در این فصل به حذف کردن رئال مادرید در لیگ قهرمانان نزدیک بوده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه پی‌اس‌جی موفق به کسب قهرمانی در لیگ فرانسه شد، اما همچنان در اطراف محیط این باشگاه به صحبت درباره حذف شدن از لیگ قهرمانان می‌پردازند. دو ماه پیش پاریسن ژرمن مقابل رئال مادرید کامبک خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی از این تورنمنت خداحافظی کند. در آن دیدار کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو گل اول بازی را برای پاریس به ثمر رساند، اما در ادامه کریم بنزما هت تریک به یادماندنی انجام داد. بعد از آن لوس بلانکوس توانست چلسی و منچسترسیتی را نیز به صورت دراماتیک از پیش رو بردارد تا حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. 

به نقل از سایت مارکا، پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: "ما بیشتر از چلسی و منچسترسیتی به حذف کردن رئال مادرید از لیگ قهرمانان نزدیک‌ بودیم. متاسافنه ما لحظات بدی داشتیم که باعث شد نتوانیم در این تورنمنت به کار خود ادامه دهیم."

پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه در مرحله هشتم حذف شد. 

"آن بازی به پنالتی کشیده شد و با این که ما خیلی از بازیکنان مهم خود را به خاطر بازی‌های ملی در اختیار نداشتیم، از حریف سرتر بودیم."

4416