عکس؛ بازگشت گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید پس از جراحی

عکس؛ بازگشت گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید پس از جراحی

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که برای خرید وی از چلسی چیزی حدود 140 میلیون یورو هزینه شده است.

به گزارش فوتبالی، هازارد سه سال پس از انتقالش به رئال مادرید نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مصدومیت های پرشمار این بازیکن باعث شده تا نتواند نقش چندانی در رئال داشته باشد و در این فصل هم آنچلوتی چندان به او فرصت نداده است. هازارد با توجه به نیمکت نشینی هایش از فرصت استفاده کرد و تصمیم گرفت که پلاکی که در عمل جراحی دوران حضورش در چلسی در پایش کار گذاشته شده بود را خارج کند. به همین خاطر ادن در ماه های اخیر از میادین دور بود و البته پیش بینی می شد که بتواند در هفته های پایانی فصل حضور پیدا کند.

هازارد حالا به طور کامل از مصدومیتش ریکاوری کرده است و روز سه شنبه در تمرین گروهی رئال مادرید حاضر شد. ادن امیدوار است که بتواند در سه بازی پایانی رئال در لالیگا مقابل لوانته، کادیز و بتیس دقایقی داشته باشد. قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شده و هر سه بازی حالت تشریفاتی دارند. به همین خاطر هازارد می تواند دقایقی داشته باشد و فصل را با حس خوبی تمام کند. البته هازارد بدش نمی آید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر پاریس هم بازی کند و برای اولین بار در دوران فوتبالش فاتح چمپیونزلیگ شود.

4125