رونمایی دوباره از گل‌زن تخصصی استقلال مقابل شهرخودرو

رونمایی دوباره از گل‌زن تخصصی استقلال مقابل شهرخودرو

تیم استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر با تک گل مهاجم بلندقامت خود مقابل شهرخودرو به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته موفق به شکست دادن تیم انتهای جدولی شهرخودرو شد که تا واپسین دقایق بازی موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بود و سرانجام آرمان رمضانی در رفت و برگشت‌های مقابل دروازه موفق شد با ضربه‌ای سنگین و روی پا تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این دومین گل فصل آرمان رمضانی برای آبی پوشان بود که همانند اولین گلش به تیم شهر خودرو زده شد؛ و تفاوت این دو گل، در میزان اهمیت آنها و نقش مهم دومین گل در تعیین سرنوشت قهرمانی تیمش بود. رمضانی با گل زدن دوباره به تیم مشهدی شهرخودرو نشان داد متخصص گل زدن به این تیم است.

رمضانی یک بار دیگر با گل دقیقه ۸۸ ناجی آبی پوشان شده بود که این اتفاق در جام حذفی و دیدار مقابل ۹۰ ارومیه رخ داد. در حالی که شاگردان مجیدی با یک گل از حریف دسته دومی خود عقب بودند سرانجام آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ تیمش را به گل رساند که در پایان نیز آبی پوشان به واسطه همان گل به پیروزی رسیدند.

استقلال پس از پیروزی برابر شهرخودرو که هفدهمین پیروزی فصل آنها بود جمع امتیازات خود را به عدد ۶۰ رساندند تا گام بلندی به سوی قهرمانی در این فصل بردارند.

9719