40 دقیقه بازی کردن چشمی با مصدومیت؛ مدافع استقلال امروز MRI می‌گیرد

40 دقیقه بازی کردن چشمی با مصدومیت؛ مدافع استقلال امروز MRI می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه چشمی که بین دو نیمه جایش را به زبیر نیک نفس داد، در همان دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شده بود.                                    

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی که در این فصل به آچار فرانسه استقلال تبدیل شده است، در دیدارهای اخیر تیمش در پستی غیرتخصصی و به عنوان مدافع انجام وظیفه کرد تا جای خالی بازیکنانی مانند سیلوا، یزدانی و مرادمند را در ترکیب تیمش پر کند که اتفاقا به خوبی نیز توانست وظیفه سنگینی که به او محول شده بود را انجام دهد.

چشمی در این فصل آمار قابل توجهی دارد و در 19 دیدار چه به عنوان بازیکن ثابت و چه ذخیره وارد زمین شده و در 14 مورد از این مسابقات، او از لحظه ای که وارد زمین شده تا زمانیکه در بازی بوده، استقلال دروازه اش را بسته نگه داشته و اصطلاحا کلین شیت کرده است.

پس از بازگشت سیلوا از محرومیت، روزبه در دیدار روز گذشته برابر شهر خودرو به پست هافبک دفاعی بازگشت اما خیلی زود با مصدومیت مواجه شد که شاید هیچکس از هواداران استقلال در جریان بازی متوجه این موضوع نشد.

در واقع چشمی در دقیقه 5 دچار کشیدگی همسترینگ شد با این وجود به بازی ادامه داد و تا پایان نیمه نخست توانست در زمین باقی مانده و برای تیمش بازی کند. اما بین دو نیمه و با صلاحدید کادر پزشکی و جلوگیری از افزایش آسیب دیدگی، او جای خود را به نیک نفس داد.

حالا قرار است که روزبه امروز از پای خود MRI بگیرد تا میزان مصدومیت او مشخص شود و باید دید این بازیکن چه زمانی می تواند به میادین بازگردد.

9719