دست‌به‌یکی گلرهای سابق استقلال علیه رحمتی (عکس)

دست‌به‌یکی گلرهای سابق استقلال علیه رحمتی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- گلر باتجربه گل‌گهر توانست با درخشش مقابل آلومینیوم اراک به دهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست و یکم دست پیدا کند.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هر چند گل‌گهر در نیمه دوم با آرایشی تهاجمی و تعویض‌های قلعه‌نویی توانست نبض بازی را به دست بگیرد و به 2 گل دست پیدا کند، اما رسیدن به پیروزی خانگی مرهون درخشش محسن فروزان در نیمه نخست بود، چرا که سنگربان سیرجانی‌ها در نیمه اول شب سختی را تجربه کرد.

فروزان دو موقعیت ایده‌آل گلزنی را از محمدرضا آزادی گرفت و اجازه نداد مهاجم جوان آلومینیوم دروازه گل‌گهر را باز کند و در نیمه دوم با توجه به فشار همه‌جانبه سرمه‌ای‌پوشان فشار کمتری را متحمل شد تا به مانند بازی رفت موفق به ثبت کلین‌شیت شود.

دروازه‌بان 34 ساله گل‌گهر شب گذشته توانست دهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست و یکم را به ثبت برساند و در جایگاه سومین گلرهای برتر لیگ قرار گرفت.

مسابقه دیشب برای فروزان از اهمیت مضاعفی هم برخوردار بود، چرا که او بایستی در مقابل تیمی قرار می‌گرفت که هدایت آن برعهده مهدی رحمتی رقیب سابقش در استقلال بود؛ در سال حضور رحمتی در پیکان، فروزان به عنوان جانشین مهدی رحمتی در استقلال حضور پیدا کرد و پس از آن اختلافاتی هم میان دو طرف شکل گرفت که البته در سالیان گذشته این مسئله حل و فصل شده است.

محسن فروزان بعد از ثبت دهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست و یکم، به سراغ حسین ترابپور رفت و شادی خود را با مربی گلرهای گل‌گهر تقسیم کرد.

9719