عکس؛ آنچلوتی، نادال و رونالدو نازاریو در خانه جراح اسپانیایی

عکس؛ آنچلوتی، نادال و رونالدو نازاریو در خانه جراح اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه گذشته رئال مادرید پس از غلبه بر اسپانیول قهرمان لالیگا شد و تیم آنچلوتی در فاصله چهار بازی به پایان توانست قهرمان لالیگا شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان و هواداران رئال مادرید پس از بازی در میدان سیبلس جشن باشکوهی را برگزار کردند که بیش از 250 هزار هوادار رئال در این جشن حضور داشتند. البته به نظر می رسد که جشن رئالی ها در آن جا تمام نشده بود. آنخل مارین، جراح سرشناس اسپانیایی و موسس و مدیر کلینیک منورکا تصمیم گرفت که از آنچلوتی و همچنین اسطوره های رئال مادرید نظیر رونالدو نازاریو، لوئیز فیگو، فرناندو هیرو و میشل دعوت کند تا به بهانه قهرمانی رئال با هم جشن بگیرند و شام بخورند. البته برخی از بهترین تنیسورهای اسپانیایی که برخی از آنها رئالی بودند هم در این ضیافت شام حضور داشتند. رافائل نادال و مربیش کارلوس مویا، مارک لوپز و اعضای کادرش و همچنین فلیسیانو لوپز دیگر تنیسورها اسپانیایی نیز در مراسم حاضر شدند.

آنخل مارین در صفحه اینستاگرامش نوشته است که پس از دو سال توانسته است که چنین جشنی را برگزار کند. در حقیقت به نظر می رسد که پایان یافتن تقریبی کرونا باعث شده تا بالاخره دنیا به شرایط عادی خود برگردد و  بدین ترتیب رئالی ها توانستند کنار هم جشن بگیرند.

4125