بنزما آتش کامبک چلسی را خاموش کرد؛ صعود رئال مادرید در ماراتن 120 دقیقه‌ای

بنزما آتش کامبک چلسی را خاموش کرد؛ صعود رئال مادرید در ماراتن 120 دقیقه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را چلسی با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برد اما با توجه به اینکه رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه سه بر یک برده بود، در نهایت مادریدی ها راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش فوتبالی، چلسی این بازی را طوفانی و آتشین شروع کرد و در همان دقیقه 15 به گل رسید و مشخص بود که شاگردان توماس توخل به دنبال کامبک زدن به رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بودند و برای رسیدن به این هدف بسیار تلاش کردند. گل دوم چلسی هم در نیمه دوم و روی یک کرنر توسط رودیگر به ثمر رسید؛ کرنری که بسیار مشکوک بود و به نظر می رسید که کرنر نشده بود. گل سوم چلسی را هم تیمو ورنر با حرکتی تماشایی به ثمر رساند تا کامبک چلسی کامل شود. اما پس از آن بود که رئال مادرید به خودش آمد.

تک گل رئال مادرید را در وقت های قانونی بازی، رودریگو روی پاس تماشایی لوکا مودریچ در دقیقه 80 به ثمر رساند تا بازی در مجموع رفت و برگشت مساوی شود و حساب کار به 120 دقیقه و وقت های اضافه کشیده شود.

در دقیقه 96 بازی، کریم بنزما روی سانتر وینی جونیور گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا باز هم تبدیل به قهرمان و ناجی رئال مادرید شود و آتش کامبک چلسی را خاموش کند. در نهایت در پایان ماراتن 120 دقیقه ای، رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

خلاصه بازی رئال مادرید - چلسی

1470