رئال مادرید تا آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت

رئال مادرید تا آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و لایپزیش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد و رئال مادرید به خاطر برد یک بر صفر در بازی رفت توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید که در روز تولد 122 سالگی اش به میدان رفته بود، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و می توان گفت که تا آستانه حذف شدن از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت. کارلو آنچلوتی در این بازی از وینیسیوس جونیور به عنوان تک مهاجم تیم خود استفاده کرده بود و پشت سر وینی جونیور پنج هافبک بازی می کردند. در ابتدا به نظر می رسید که این ترکیب جواب می دهد اما هر چقدر که به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، رئال مادرید بیشتر در آستانه حذف شدن قرار می گرفت.

وینیسیوس برای رئال مادرید در دقیقه 65 روی پاس جود بلینگام گلزنی کرد اما این گل خیلی زود توسط لایپزیش جبران شد. در حقیقت در دقیقه 68 بازی ویلی اوربان موفق شد گل مساوی را برای لایپزیش به ثمر برساند. لایپزیش پس از این گل تلاش زیادی کرد تا دروازه رئال مادرید را باز کند و در آستانه صعود به دور بعدی قرار بگیرد اما نتوانست. لایپزیش تیرک دروازه رئال مادرید را هم به لرزه در آورد.

تماشای گل وینیسیوس

1470