واکنش ستاره پرتغالی ليورپول به گلزنی برابر سیتیزن‌ها: هم‌چنان امیدواریم!

واکنش ستاره پرتغالی ليورپول به گلزنی برابر سیتیزن‌ها: هم‌چنان امیدواریم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پرتغالی و گلزن قرمزهای آنفیلد در پایان مسابقه شب گذشته تیمش مقابل سیتیزن‌ها با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده و گفت که آن‌ها هم‌چنان به آینده امیدوار خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ انگلیسی بی بی سی، دیوگو ژوتا، مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره خط حمله باشگاه ليورپول که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل منچستر سیتی گلزنی کرد، در پایان بازی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین صحبت‌های ژوتا در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"بازی پر جنب و جوشی بود. سیتی در خانه خوب بازی می‌کرد و ما هم بیشترین تلاش‌مان را کردیم ولی می‌توانستیم بهتر باشیم. هر دو تیم هم موقعیت‌هایشان را برای گلزنی داشتند."

"سعی کردیم وضعیت بازی را آن‌طور که آن‌ها می‌خواستند، پیش نبریم ولی مشخص‌ بود در کاری که انجام می‌دهند، خوب بودند و کار آسانی نداشتیم. می‌دانستیم که می‌توانیم دیر یا زود یکی دو توپ بقاپیم و در فوتبال هم باید از موقعیت‌هایت به بهترین شکل استفاده لازم را ببری."

"داشتیم می‌باختیم و نیاز بود سبک بازی را کمی تغییر دهیم؛ بین دو نیمه، وقت مناسبی برای این کار بود. شروع نیمه‌ خوبی داشتیم و در پایان بازی به تساوی کشیده شد."

"ذات فوتبال بازی کردن، همین بازی‌های مهم و سخت است. قطعاً می‌خواستیم این بازی‌ را ببریم ولی نشد؛ پس باید به آینده و تا لحظه آخر امیدوار باقی بمانیم."

9404