خشم همسر ژوتا از داوری بازی لیورپول و تاتنهام

خشم همسر ژوتا از داوری بازی لیورپول و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - همسر دیگو ژوتا نیز به جمع منتقدان عملکرد تیم داوری در بازی لیورپول و تاتنهام پرداخت که سرخ پوشان در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی،  اشتباه فاحش داور ویدیویی در مردود کردن گل لوئیز دیاز در بازی لیورپول و تاتنهام به شدت جنجال ساز شده است و سرخ ها اعلام کرده اند که  همه گزینه ها را برای اقدامات قانونی زیر نظر دارند.  در حقیقت سیستم داور ویدیویی به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و کمیته داوران فوتبال انگلیس نیز این اشتباه را "یک خطای فاحش انسانی" نامیده است.  کمیته داوران انگلیس در بیانیه خود نوشته بود:" این یک اشتباه فاحش و واضح انسانی بود و این گل باید از طریق بررسی داور ویدیویی، سالم اعلام می شد." 

البته به نظر می رسد که روته کاردوسو همسر ژوتا از موضوعی دیگر عصبانی است. در حقیقت او عصبانی است که سیمون هوپر داور بازی تصمیم به اخراج همسرش ژوتا گرفته و با نشان دادن دو کارت زرد در دو دقیقه، او را اخراج کرده است. کاردوسو تصاوصیری از اولین خطای ژوتا روی دستینی اودوگی منتشر کرده و از شکلک دلقک استفاده کرده و نوشته است:" به چنین حرکتی کارت زرد نشان دادند!"

کاردوسو کمی بعد بیانیه کمیته داوران انگلیس را بازنشر کرده و نوشته است که در این بازی اشتباهات فاحشی رخ داده است. 

4125