رختکن بارسلونا در فکر انتقام از فرانکفورت در نیوکمپ

رختکن بارسلونا در فکر انتقام از فرانکفورت در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد و مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، خبرهایی که از بندر بارسلون به گوش می‌ رسد حاکی از آن است که بازیکنان آبی و اناری پوش تیم کاتالانی منتظر آن بازی خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، پنجشنبه هفته جاری اینتراخت فرانکفورت به استادیوم نیوکمپ خواهد آمد تا بازی دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را انجام دهد.

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا از وضعیت چمن و داوری بازی دور رفت به شدت عصبانی بودند. آن ها می گفتند که زمین بیش از حد خشک و سخت بوده و گردش توپ در چنین زمینی غیر ممکن است. با این حساب، گل فران تورس برای بارسلونا کاملاً حیاتی بود.

از رختکن آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در خصوص بازی برگشت مقابل اینتراخت فرانکفورت صحبت‌ هایی از این دست به گوش می‌ رسد:

"در بازی برگشت ما در نیوکمپ با چمن عالی بازی خواهیم کرد که این باعث می شود سبک خودمان را به تیم حریف تحمیل کنیم. در استادیوم نیوکمپ بازی کاملاً متفاوتی خواهند دید ما از آلمان زنده بیرون آمدیم و حالا نوبت اینتراخت فرنکفورت است که با سبک ما و ورزشگاه نیوکمپ ما و هواداران ما دست و پنجه نرم کند."

9404