نشست خبری گواردیولا پیش از بازی با ليورپول: 14 امتیاز اختلاف الکی بود!

نشست خبری گواردیولا پیش از بازی با ليورپول: 14 امتیاز اختلاف الکی بود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لیورپولی‌ها شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از ديدار حساس منچستر سیتی مقابل ليورپول در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"می‌دانم که با حریف قدرتمندی تقابل خواهیم داشت. یکی از بهترین تیم‌ها در اروپا. حقیقتاً در حال حاضر یک امتیاز اختلاف امتیاز هست، این یک واقعیت است و به این مفتخرم که برویم و برای بردن لیگ بجنگیم."

"متوجه‌ام که همه درباره لیورپول صحبت می‌کنند. من مطمئنم تمام مردم به تماشای این بازی می‌نشینند. در آخر یکی از دو تیم در صدر جدول برای تصاحب لیگ قرار می‌گیرند."

"وقتی با چهارده امتیاز اختلاف از لیورپول جلو بودیم، حتی خودم هم باور نمی‌کردم که آن قدر اختلاف کم بشود. ولی می‌خواهم به شما چیزی بگویم؛ چهارده امتیاز همه‌اش الکی بود. اشتباه می‌کردید! ما دو بازی بیشتر از لیورپول داشتیم و در واقع، اختلافمون چهارده امتیاز نبود!"

"بعد از آنالیز بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم، مقابل کریستال پالاس، به خصوص ساوتهمپتون، فهمیدم که ما بیش از حد خوب بازی کرده بودیم."

"چیزی که در رابطه با لیورپول و سیتی در سال‌های اخیر مشخص است، این است که ما اختلاف سطح را در پریمیرلیگ نسبت به قبل افزایش دادیم."

"تیم‌های دیگر متوجه شده‌اند که برای این‌که بخواهند ما را تعقیب کنند، باید بیشتر تلاش کنند. در پنج شش سال اخیر، فقط پارسال به خاطر مصدومان زیادی که داشتند، یونایتد آمد و جایشان را در این تقابل گرفت."

9404