پیشکسوت شیاطین‌سرخ: طلاق باشگاه از آکادمی در زمان مورینیو رخ داد

پیشکسوت شیاطین‌سرخ: طلاق باشگاه از آکادمی در زمان مورینیو رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی، اسطوره شیاطین سرخ در یک برنامه تلویزیونی در کشور انگلستان اظهار داشت که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی پیشین سرخ‌پوشان شهر منچستر در دوران حضور خود در منچستر یونایتد هیچ علاقه ای به استفاده از محصولات آکادمی این باشگاه مشهور انگلیسی نداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، وین رونی، سرمربی حال حاضر دربی کانتی در دوران مربیگری ژوزه مورینیو کاپیتان باشگاه بود. وین رونی در زمان سکان داری سر الکس فرگوسن یک رابط میان تیم آکادمی و تیم اصلی بود اما این موضوع تحت رهبری ژوزه مورینیو به فراموشی سپرده شد.

وازا با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: "فاصله بین تیم آکادمی و تیم اصلی علی الخصوص در زمان مورینیو بسیار زیاد بود انگار که تیم آکادمی اصلا وجود نداشت. بعد از این‌که آن‌ها رابطه بسیار خوبی در طول بیست و شش سال با هدایت فرگوسن با تیم اصلی داشتند و سپس این‌گونه از تیم فاصله گرفتند، این موضوع تقریبا شبیه به یک طلاق بین تیم اصلی و تیم آکادمی بود."

در سال‌های اخیر که باشگاه منچستر یونایتد توفیق و عناوین چندانی به دست نیاورده، خیلی از کارشناسان عقیده دارند که نقل و انتقالات این باشگاه مناسب نبوده و مهم‌ترین دلیل این موضوع نیز عدم استفاده صحیح از محصولات آکادمی این باشگاه سرشناس انگلیسی اعلام شده است.

9404