گلایه ستاره سابق شیاطین‌سرخ از مورینیو: او باعث از بین رفتن عشق و اعتمادم شد

گلایه ستاره سابق شیاطین‌سرخ از مورینیو: او باعث از بین رفتن عشق و اعتمادم شد

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی آلمانی سابق شیاطین سرخ در مصاحبه ای در خصوص شرایط زمان حضورش در منچستر و رفتار ژوزه مورینیو با او صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی میرور اسپورت، باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی سابق منچستر یونایتد در مصاحبه ای با خبرنگار این رسانه در مورد شرایطش در زمان حضور در اولدترافورد و رفتار ژوزه مورینیو با او می گوید: "در روز تولدم به رختکن رفتم و موقعی که می خواستم لباسم را عوض کنم، یک نفر به من گفت که اجازه‌ی ورود ندارم و باید با تیم دوم تمرین می کردم. من خیلی از این اتفاق سرخورده شدم زیرا هیچ کس در این مورد با من صحبتی نکرده بود. با ژوزه مورینیو صحبت کردم اما دلیل او را از این کار متوجه نشدم که مربوط به مصدومیت دومی بود که پیدا کرده بودم. اولین مصدومیتم قبل از تورنمنت یورو 2016 بود، در آن زمان از لوئیس فن خال خواستم که اجازه دهد در آلمان درمان شوم که او نیز با این درخواست موافقت کرد. من هم این کار را انجام دادم و توانستم در یورو بازی کنم و سپس مشتاقانه منتظر بازگشت به یونایتد بودم تا زیر نظر مورینیو بازی کنم. در واقع او دو بار در اینتر و رئال مادرید علاقه مند به جذب من بود."

هافبک آلمانی سابق شیاطین سرخ در ادامه‌ی صحبت هایش گفت: "نظرات مختلفی در مورد حرفه ای بودن من وجود داشت، اما درست نبودند زیرا من رفتار حرفه ای داشتم. همیشه با بچه ها یا به تنهایی تمرین می کردم. مورینیو بعدها از من عذرخواهی کرد. من نیز در هر صورت برای مورینیو احترام زیادی قائلم اما متوجه نشدم که چرا اجازه نداشتم با تیم اصلی تمرین کنم. من قلب و عشقم را با این کار نسبت به باشگاه از دست دادم. من اگر بخواهم کاری را انجام دهم، دوست دارم آن را با قلب و تمام انرژی ام انجام دهم  اما این رفتار آن قدر به من صدمه زد که برای من درد بزرگی بود و دیگر واقعاً نمی توانستم به باشگاه اعتماد کنم."

9404