لحظه‌ای که خاقانی می‌توانست ژستد دیگری باشد (عکس)

لحظه‌ای که خاقانی می‌توانست ژستد دیگری باشد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سبحان خاقانی می توانست با یک شوت از راه دور، پیام آور شادی برای استقلال و مجیدی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اخراج رافائل سیلوا به طور کامل برنامه های فرهاد مجیدی را برای پیروزی برابر پیکان به هم ریخت. تعویض اجباری رودی ژستد با روزبه چشمی و حضور امیرحسین حسین زاده در خط حمله برای دوندگی و خسته کردن مدافعین پیکان باعث شد تا قوای تهاجمی آبی پوشان کاهش یابد.

پس از اینکه دو وینگر استقلال به دلیل تحرک زیاد دچار خستگی شده و از لحاظ بدنی افت کردند، مجیدی دست به انجام دو تعویض غیرمنتظره زد. حضور سبحان خاقانی و امیرعلی صادقی به جای آمانوف و حسین زاده، کمی غیرمنتظره بود ولی کادرفنی استقلال سعی داشت از سرعت این دو بازیکن جوان، قدرت دوندگی و مشغول کردن مدافعین پیکان استفاده کند.

درست در لحظاتی که استقلال به دلیل یک یار کمتر زیر فشار حملات پیکان قرار داشت و بازیکنان تیم مهمان چند فرصت خوب گلزنی را از دست داده بودند، سبحان خاقانی می توانست نتیجه ای را رقم بزند که کمتر کسی انتظار آن را داشت که تیم 10 نفره مجیدی برابر حریف به پیروزی برسد.

پس از اینکه خاقانی روی یک حرکت تیمی صاحب توپ شد، با شلیکی سهمگین از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن و از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هزاران هوادار استقلالی حاضر در استادیوم بلند شود.

در واقع سبحان خاقانی می توانست با این گل کلیدی، هم دل هواداران استقلال را به دست بیاورد و هم اینکه تا پایان فصل جای خود را در ترکیب آبی پوشان باز کند اما این بازیکن بدشانس بود که شوت خوب او به گل تبدیل نشد.

اگر ضربه خاقانی وارد دروازه ناصری می شد، استقلال می توانست اختلافش با پرسپولیس را به عدد هشت برساند و وینگر جوان آبی ها نیز به مانند رودی ژستد که پس از ورود به زمین دروازه تیم گل محمدی را باز کرده بود، به یک تعویض طلایی دیگر برای فرهاد مجیدی تبدیل شود که چنین نشد.

۴۱۵۴