ترکیب مخوف برزیل در جام جهانی؛ از نیمار تا وینیسیوس و ژسوس

ترکیب مخوف برزیل در جام جهانی؛ از نیمار تا وینیسیوس و ژسوس

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل در حالی در جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا می کند که یکی از مخوف ترین ترکیب های دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم تیته مرحله راهیابی جام جهانی در آمریکای جنوبی را بدون شکست به اتمام رساند و توانست با آمار فوق العاده 45 امتیاز مسابقات را به اتمام برساند. برزیل به فینال کوپا آمریکای تابستان گذشته رسید اما در آن جا توسط آرژانتین شکست خوردند. همین نکته می شود که برزیلی ها برای مسابقات قطر کاملا گرسنه باشند.

ترکیب توانمند برزیل نشان می دهد که چرا باید آنها را بخت اصلی قهرمانی جام جهانی دانست. آنها درون دروازه آلیسون و ادرسون را دارند که در لیورپول و منچسترسیتی می درخشند و دو تا از بهترین دروازه بان های لیگ انگلیس هستند. آلیسون اغلب در ترکیب برزیل فیکس است و ادرسون رقیبی  جدی از روی نیمکت خواهد بود.

دنی آلوز 16 سال است که سمت راست تیم ملی برزیل را در اختیار دارد و دنیلو منتظر بازنشستگی اوست. مارکینیوش و کاپیتان تیاگو سیلوا زوج خط دفاعی را تشکیل می دهند و ادر میلیتائو ستاره رئال مادرید هم ذخیره اصلی آنهاست. نقطه ضعف برزیل در پست دفاع چپ است اما با این وجود الکس تیس و الکس ساندرو در منچستریونایتد و یوونتوس توپ می زنند.

شرایط خط هافبک فوق العاده است، کاسمیرو و فابینیو دو بازیکن فوق العاده هستند که برای حضور در ترکیب رقابت می کنند و کمی جلوتر از آنها چهره هایی نظیر کوتینیو، فرد، برونو گیمارش، ارتور و لوکاس پاکتا آماده به خدمت هستند. در پست بال چپ، نیمار و وینیسیوس رقابت داغی را دارند و گابریل مارتینلی نیز منتظر فرصتش است. در پست بال راست نیز آنتونی و رافینیا رقابت می کنند و البته هر دو در تابستان احتمالا به تیم های بزرگ تری از آژاکس و لیدز خواهند رفت. در نوک پیکان خط حمله نیز گابریل ژسوس و فیرمینو حضور دارند.

برزیل در مرحله گروهی باید با صربستان، سوئیس و کامرون رقابت کند.

4125