نقشه بارسلونا برای خرید لواندوفسکی فاش شد

نقشه بارسلونا برای خرید لواندوفسکی فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا قصد دارد برای به‌خدمت‌گیری لواندوفسکی، مدافع هلندی-آمریکایی خود را به بایرن مونیخ بدهد

به گزارش فوتبالی- بارسلونا در تابستان به دنبال یک مهاجم برجسته است و اکنون اسپورت گزارش می‌دهد که آنها در حال مذاکره برای جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ هستند. آن‌ها قصد دارند سرجینیو دِست را در این معامله به بایرن‌مونیخ بفرستند.

قرارداد لواندوفسکی، ملی پوش لهستانی، در تابستان 2023 به‌پایان می‌رسد و تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر تمایل او برای تمدید قرارداد با باواریایی‌ها مشاهده نشده‌است.

این بازیکن 33 ساله در 367 بازی برای بایرن، 339 گل به ثمر رسانده و به یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا تبدیل شده‌است. عملکرد سال گذشته او، رکورد 49 ساله گرد مولر برای بیشترین گل در یک فصل بوندسلیگا را شکست و 31 گل او در این فصل، نشان می‌دهد که کیفیت بازی او علیرغم سن‌وسالش کاهش پیدا نکرده‌است.

اگرچه بایرن‌مونیخ ارزش لواندوفسکی را 65 میلیون یورو می کند، چیزی که با توجه به مشکلات مالی بارسا را به دردسر می‌اندازد، اما بن‌بست در مسیر تمدید قرارداد این مهاجم می‌تواند باعث شود ژاوی هرناندز، سرمربی کاتالان‌ها، فرصت جذب او را پیدا کند، 

به همین دلیل، بارسلونا قصد دارد دِست را راهی بایرن کند. این گزارش ادعا می‌کند که بایرن‌مونیخ نیز مدافع کناری تیم ملی آمریکا را به عنوان گزینه‌ای برای آینده درنظر دارد.

9719