رئال مادرید در چه صورتی ستاره بایرن مونیخ را می‌خرد؟

رئال مادرید در چه صورتی ستاره بایرن مونیخ را می‌خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برنامه ریزی خود را برای فصل آینده آغاز کرده است و سعی می کند که بهترین گزینه های ممکن را به ترکیب خود برای فصل بعد اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه همچنان هدف اصلی رئال مادرید است. این بازیکن به صورت رایگان از پی اس جی می آید اما رئال مادرید باید مبلغ 80 میلیون یورو به عنوان پاداش انتقال به وی بپردازد. از سویی رئال مادرید به خرید ارلینگ هالند هم فکر می کند که با احتساب مبلغ پرداختی به دورتموند و کمیسیون ها این انتقال حدود 150 میلیون یورو هزینه دارد. رئال به تقویت خط هافبک و پیدا کردن جایگزین برای کاسمیرو هم نیاز دارد که لیون برای فروش اورلین شوامنی هافبک خود 60 میلیون یورو طلب کرده است. بدین ترتیب رئال چیزی در حدود 300 میلیون یورو برای این سه انتقال باید هزینه کند.

البته رئال مادرید به خریدهای دیگری هم فکر می کند. یکی از این گزینه ها سرژ گنابری وینگر بایرن مونیخ است که برای تمدید با باواریایی ها به توافق نرسیده است. گنابری تا 2023 قرارداد دارد و اگر بایرن بخواهد او را رایگان از دست ندهد، در تابستان بعدی مجبور است که این بازیکن را به رئال مادرید بفروشد. گنابری یکی از بهترین وینگرهای اروپاست که مدیران رئال پیش از خرید وی تلاش خواهند کرد تا برخی بازیکنانشان را بفروشند و حساب های خود را تنظیم کنند. جدا از مازادهایی نظیر یوویچ و هازارد، رئال روی فروش برخی بازیکنان مهم خود نظیر رودریگو و آسنسیو هم فکر می کند. آسنسیو هم در تابستان به سال پایانی قراردادش می رسد و فروشش دور از انتظار نیست و رودریگوی برزیلی پس از سه فصل پیشرفت مورد انتظار را نداشته است. اگر رئال بخواهد هر کدام از آنها را بفروشد، می تواند  بخش قابل توجهی از پول خرید گنابری را تامین کند و بال راست بایرن مونیخ را بخرد.

4125