رسمی؛ وینگر بایرن مونیخ به رئال مادرید و منچستریونایتد نمی‌رود

رسمی؛ وینگر بایرن مونیخ به رئال مادرید و منچستریونایتد نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - سرژ گنبری وینگر آلمانی بایرن مونیخ رسما قراردادش را تا 2026 تمدید کرد تا نقشه های رئال مادرید و منچستریونایتد برای جذب وی نقش بر آب شود.

به گزارش فوتبالی، گنبری فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد داشت و شایعات در مورد جدا شدنش خیلی زیاد بود اما در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند و همچنان در ترکیب باواریایی ها حضور خواهد داشت.

بایرن مونیخ در سال 2017 از برمن به بایرن مونیخ ملحق شد. این مهاجم 27 ساله چهار بوندسلیگا و دو جام حذفی در بایرن برد و در سال شش گانه عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد. هربرت هاینر مدیر بایرن در مورد تمدید قرارداد این مهاجم گفت:" این نشانه بزرگی است که بازیکنی نظیر سرژ، آینده اش را در بایرن مونیخ می بیند. او همه چیز را در این جا برده است و به حدی با باشگاه همذات پنداری می کند که می خواهد فصل های جدیدی را در تاریخ باشگاه بنویسد. وقتی که توپ را در اختیار دارد، دیدنش لذت بخش است. با حضور او، مانه، مولر، کومان، سانه و موسیالا، بایرن شانس های زیادی در جناحین دارد و از این حیث یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا خواهد بود."

خود گنبری هم در مورد تمدید قراردادش صحبت کرد:" در مورد این که به عنوان یک بازیکن در سالهای آینده به دنبال چه چیزی هستم، خیلی فکر کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که می خواهم در بایرن مونیخ بمانم، دوباره همه چیز را در این جا ببرم و چیزهای زیادی را تجربه کنم اما این بار روی حمایت هواداران حساب می کنم. این خیلی خاص است چرا که می خواهم در بهترین سطح کنار هوادارانم بازی کنم. می خواهم که لحظات بزرگ زیادی را در این جا تجربه کنم. عطش کسب افتخارات را فراموش نمی کنم."

گنبری 171 بازی در بایرن مونیخ داشته که 64 گل در بازیهای رسمی به ثمر رسانده است.

4125