خبر خوش برای بارسلونا: غیبت پنج بازیکن کلیدی بایرن مونیخ

خبر خوش برای بارسلونا: غیبت پنج بازیکن کلیدی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که همه چیز در مسیر مناسبی قرار گرفته تا ژاوی و بارسلونا بتوانند بایرن مونیخ را شکست بدهند و به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، تنها در دو حالت بارسلونا می تواند به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد: یا بایرن مونیخ را شکست بدهند یا در صورتی که در مقابل باواریایی ها امتیاز از دست بدهند، بنفیکا نیز نتواند دیناموکیف را شکست بدهد.

یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرده است که این تیم پنج غایب کلیدی در مقابل رئال مادرید خواهد داشت : گورتسکا، گنابری، چوپو موتینگ، کیمیش و لوکاس هرناندز.

در حقیقت گورتسکا، گنابری و چوپو موتینگ به علت مصدومیت در بازی چهارشنبه شب حضور نخواهند داشت و کیمیش نیز هنوز به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته و برنگشته است. از سویی لوکاس هر چند که از مصدومیت برگشته اما با توجه به این که بازی چهارشنبه شب برای بایرن تشریفاتی است، با فکر ادامه بازیهای بایرن استراحت خواهد کرد و در ادامه فصل برمی گردد.

ژاوی می داند که ناکامی در مقابل بایرن مونیخ می تواند به قیمت حذف تیمش و حضور در لیگ اروپا باشد. بارسلونا سالهاست که به لیگ اروپا نرفته و حالا در اولین سال بعد از مسی به صورت جدی خطر حضور در این تورنمنت را حس می کند.

4125