کنایه سنگین ستاره سیتی به منچستریونایتد

کنایه سنگین ستاره سیتی به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که شیاطین سرخ به موفقیت‌های آن‌ها در چند فصل گذشته حسادت می‌کنند و اذعان کرد که آن‌ها در طول چهار فصل گذشته 10 جام کسب کرده‌اند، در حالی که منچستریونایتد هیچی نبرده است. 

به گزارش فوتبالی، در طول یک دهه گذشته سیتی به یکی از قدرت‌های بزرگ لیگ برتر انگلستان تبدیل شده در حالی که رقیب همشهری آن‌ها از زمان خروج سر الکس فرگوسن در سال 2013 دیگر طعم قهرمانی در لیگ را نچشیدند. 

به نقل از سایت گل، لاپورت در پاسخ به سوال خبرنگار دیلی میل که از او پرسید نظرش راجع به خواسته هواداران یونایتد مبنی بر شکست خوردن سیتی در بازی‌های آینده‌ گفت: "چیزی است که شما متوجه می‌شوید. آن‌ها فکر نمی‌کنند که جام بردن ما در هر فصل طبیعی باشد. چون اگر اشتباه نکنم، ما 11 جام در 4 سال اخیر برده‌ایم و این ممکن است بعضی از تیم‌ها را مثل رقیب همشهری‌مان اذیت کند، چون آن‌ها هیچی نبرده‌اند. من یونایتد هواداران بسیاری دارد و مردم زیادی پشت آن‌ها هستند. ما در یک شهر هستیم و آن‎‌ها نیز پول زیادی خرج می‌کنند. برای همین است که می‌گویم موفقیت‌ها بعضی‌ها را ناراحت کرده است. من به سیتی ایمان دارم و امیدوارم در این فصل عناوین بسیاری کسب کنیم."

4416