بازگشت مهاجم چلسی به اینتر با قراردادی قرضی؟

بازگشت مهاجم چلسی به اینتر با قراردادی قرضی؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات بازگشت مهاجم بلژیکی به اینتر، باشگاه سابق خود، بار دیگر به‌گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچومرکاتو، روملو لوکاکو مهاجم چلسی ممکن است به اینتر بازگردد و باشگاه ایتالیایی درحال بررسی راه‌هایی برای بازگرداندن او به سن‌سیرو است.

لوکاکو 28 ساله پس از پیوستن مجدد به آبی‌ها با مبلغ 115 میلیون یورو در تابستان، همواره از بهترین فُرم خود دور بوده‌است و در 19 بازی لیگ برتری تنها 5 گل به‌ثمر رساند.

در حالی که اینتر مطمئن نیست که آیا می‌تواند هزینه انتقال مورد نیاز برای بازگرداندن این ملی‌پوش بلژیکی به صورت دائمی را بپردازد، کالچو مرکاتو پیش‌بینی می‌کند که اکنون آن‌ها احتمالا به دنبال یک قرارداد قرضی در تابستان هستند.

ظاهراً لوکاکو از حضور در استمفوردبریج ناراضی است و آماده بازگشت به اینتر است. او در یک مصاحبه انفجاری در ماه دسامبر، تمایل خود را برای پیوستن مجدد به این باشگاه ابراز کرد. مهاجم ملی‌پوش بلژیکی در فصل گذشته یکی از بازیکنان برجسته نراتزوری بود و در 36 بازی لیگ 24 گل به ثمر رساند و به آن‌ها کمک کرد تا فاتح اسکودتو شوند.

اینتر در این فصل باوجود اینکه در مقطعی از فصل رتبه اول لیگ را دراختیار داشت و پیش‌بینی می‌شد که قهرمانی سری‌آ را تکرار کند، درحال حاضر تیم سوم جدول است.

9719