هوشنگ نصیرزاده: حدس من برای فوتبال ایران حدس خوبی نیست!

هوشنگ نصیرزاده: حدس من برای فوتبال ایران حدس خوبی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- هوشنگ نصیرزاده نگران است اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی ایران و لبنان برای فوتبال ما دردسر ساز شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از طرفداری، همین که عده‌ای از بانوان بلیت به دست برای ورود به ورزشگاه امام رضا و نشستن روی سکوها به مشکل خوردند، این شایعه در فضای فوتبال قوت گرفت که احتمال دارد فیفا بابت این اتفاق با فدراسیون فوتبال کشورمان برخورد کند چرا که پیش از این فیفا درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها هشدار داده بود.

اغلب کارشناسان می‌گویند اشتباه بزرگ را فدراسیون فوتبال انجام داد که با وجود آگاهی از حساسیت‌های فیفا و شرایط خاص شهر مشهد بازی تیم ملی را از تهران به مشهد برد چرا که قابل پیش‌بینی بود با توجه به فضای این شهر بانوان برای نشستن روی سکوهای ورزشگاه به مشکل بخورند.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال هم نگران است فیفا برخورد تندی با فدراسیون فوتبال داشته باشد.

 بردن بازی ایران و لبنان به مشهد یک ابتکار خوب بود که تیم ملی از تهران به استانها هم برود اما همین ابتکار خوب یک تصمیم بد هم بود چرا که از ابتدا مشخص بود در مشهد به بانوان اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دهند و در شرایطی که فیفا هنوز جواب نامه قبلی ما مبنی بر فرصت خواهی برای تصویب اساسنامه اصلاح شده را نداده نباید حساسیت های فیفا نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را بیشتر می‌کردیم. متاسفانه حدس من برای روزهای آینده حدس خوبی نیست.

کارشناسان حقوقی می ترسند فیفا این بار با فدراسیون فوتبال به دلیل موانع ایجاد شده بر سر راه بانوان برای حضور در ورزشگاه برخورد تندی داشته باشد. 

7655