استعفاي هوشنگ نصيرزاده از عضويت در كميته حقوقي و تدوين مقررات

استعفاي هوشنگ نصيرزاده از عضويت در كميته حقوقي و تدوين مقررات

وبسایت رسمی برنامه نود - هوشنگ نصیرزاده از کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال استعفا داد و این استعفا را به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تقدیم کرد.

به گزارش وب سایت نود، نصيرزاده كه از سال ٩١ در فدراسيون فوتبال به عنوان رييس كميته حقوقي و تدوين مقررات حضور داشت در نامه اي چند بندي و گلايه آميز به مهدي تاج، ضمن اعلام اينكه در دوران حضورش چند آيين نامه براي كميته هاي مختلف فدراسيون فوتبال تدوين كرده، از عدم برگزاري جلسات اين كميته انتقاد كرد. او كه در دوره جديد فدراسيون فوتبال از مقام رياست به عضويت تنزل پيدا كرده بود از خرداد ٩٥ در فدراسيون فوتبال حاضر نمي شد.

هوشنگ نصيرزاده كه رابطه نزديكي با علي كفاشيان داشت، در دوران رياست وي بر فدراسيون، در مقام دفاع از عملكرد فدراسيون فوتبال در بخش هاي مختلف و حتي در مقاطعي مثل يك مدير روابط عمومي در رسانه ها ظاهر مي شد و از فدراسيون فوتبال علي كفاشيان دفاع مي كرد. نصيرزاده در اصلاح و نگارش جديد اساسنامه فدراسيون فوتبال در زمستان ٩٤ نقش مهمي داشت اما پس از انتقاد كارشناسان و رسانه ها از مفاد اساسنامه پيشنهادي، اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال به تعويق افتاد. اين آخرين موردي بود كه نصيرزاده در آن نقش داشت. شنيده ها حاكي از آن است كه مهدي تاج، با استعفاي نصيرزاده موافقت خواهد كرد.

2081