توضیحات ساوتگیت درباره دعوت نشدن برخی از نفرات مشهور منچستريونايتد به تیم ملی انگلیس

توضیحات ساوتگیت درباره دعوت نشدن برخی از نفرات مشهور منچستريونايتد به تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سه شیرهای انگلیس در ارتباط با موضوع عدم دعوت از مهاجم جوان شیاطین سرخ شهر منچستر با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، به دنبال اعلام لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال انگلستان برای انجام دو مسابقه دوستانه در تاریخ فیفادی پیش رو و عدم دعوت از برخی ستاره‌ها و نفرات سرشناس خصوصاً تنی چند از بازیکنان مطرح باشگاه منچستر یونایتد انگلستان هم‌چون مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و هری مگوایر و البته تعدادی از دیگر بازیکنان مطرح انگلیسی‌ها، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داد، توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد. ساوتگیت در مورد عدم دعوت از جیدون سانچو‌‌ به تیم ملی انگلیس چنین گفت: "ما فکر می‌کنیم سایر بازیکنان هجومی تیم کمی از او جلوتر هستند. در چند هفته اخیر عملکرد جیدون بهبود یافته است. در این پست ما ترافیک و رقابت زیادی داریم."

سرمربی سه‌شیرها در مورد عدم دعوت از هری مگوایر نیز چنین توضیح داد: "فکر نمی‌کنم هرگز به ذهن ما خطور کرده باشد که هری مگوایر را به تیم ملی دعوت نکنیم. او یکی از اعضای اصلی تیم ما بوده است که ما را به نیمه نهایی جام جهانی و فینال یورو رساند. من تردیدی ندارم که او یکی از بهترین مدافعان میانی ما است."

ساوتگیت در مورد عدم دعوت از مارکوس رشفورد هم این‌چنین واکنش نشان داد: "دوران سختی برای مارکوس رشفورد است. واضح است که او در بهترین حالت خود نیست؛ اما ما چیزهای زیادی در مورد مارکوس می‌دانیم و امیدواریم او سریع‌تر بتواند به فرمی که می‌دانیم توانایی آن را دارد، دست پیدا کند."

9404