عکس؛ لحظه‌ای که هری مگوایر در تیم ملی انگلیس گل به خودی زد

عکس؛ لحظه‌ای که هری مگوایر در تیم ملی انگلیس گل به خودی زد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سوتی ها، گاف ها و اشتباه های هری مگوایر تمامی ندارد و فقط از یک بازی به بازی دیگر منتقل می شوند!

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در یک بازی دوستانه در رده ملی، تیم ملی اسکاتلند و تیم ملی انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

تک گل تیم ملی اسکاتلند در این بازی روی اشتباه هری مگوایر به ثمر رسید. این مدافع منچستر یونایتد که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ در این فصل توسط اریک تن هاگ از او گرفته شده است، در دقیقه 67 بازی با یک حرکت اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

جالب این جا است که هری مگوایر در این بازی به طور فیکس در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور نداشت. در حقیقت مگوایر در دقیقه 46 بازی به جای مارک گوئهی وارد میدان شد. هری مگوایر حدود بیست دقیقه پس از ورودش به زمین یعنی در دقیقه 67 گل به خودی زد.

این بازی یک بازی دوستانه بود و تیم ملی انگلیس هم در نهایت در آن به پیروزی رسید و اشتباه مگوایر به چشم نیامد اما همه می دانیم که هری مگوایر در برخی از بازی های کلیدی منچستریونایتد چه اشتباهات بزرگی انجام داده است.

تماشای گل به خودی مگوایر

1470