واکنش پوگبا به انتقادها از سه بازیکن تیم ملی انگلیس

واکنش پوگبا به انتقادها از سه بازیکن تیم ملی انگلیس

پايگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا اما عصر روز دوشنبه بر حمایت خود از سه بازیکن انگلیسی تأکید کرد و در یک پست اینستاگرامی از آن ها خواست قوی بمانند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اکسپرس، پل پوگبا، هافبک فرانسوی و رنگین پوست باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که به مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا افتخار می کند. رشفورد، سانچو و ساکا یکشنبه شب و به دنبال شکست انگلیس از ایتالیا در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی ها، مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفتند.

ایتالیا سرانجام پس از ضربات پنالتی نفسگیر که در آن هر سه بازیکن انگلیسی نامبرده موفق به گلزنی نشدند، برنده شد. گل زودهنگام لوک شاو با گل تساوی بخش لئوناردو بونوچی پاسخ داده شد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. هیچ یک از طرفین در 30 دقیقه اضافی موفق به شکستن قفل دروازه ها نشدند تا تکلیف بازی در ضیافت پنالتی ها مشخص شود. انگلیس این مرحله را خوب شروع کرد؛ هری کین و هری مگوایر ضربه های خود را تبدیل به گل کردند و جوردن پیکفورد نیز پنالتی آندره آ بلوتی را مهار کرد. با این حال، پنالتی رشفورد پیش از آن که ضربه سانچو توسط جیانلوئیجی دوناروما مهار شود، به تیر دروازه برخورد کرد. ساکا نیز وظیفه زدن ضربه پنجم را داشت اما نتوانست دروازه بان سابق میلان را تسلیم کند تا یک پیروزی بزرگ برای ایتالیا در زمین ومبلی شکل بگیرد. پس از سوت پایان بازی، ساکا همراه با رشفورد و سانچو توسط رسانه های اجتماعی نژادپرستان مورد هدف قرار گرفتند.

پل پوگبا، بازیساز فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد در حمایت از این سه بازیکن انگلیسی گفت: " به شما افتخار می کنم. شما بعضی بازی ها را می برید، بعضی ها را هم می بازید. جرأت زدن پنالتی ها را داشتید و ارزش خود را نشان دادید تا به کشور خود برای پیروزی در فینال کمک کنید. ما دیگر نمی توانیم نژادپرستی را تحمل کنیم؛ برابر آن ایستادگی می کنیم و هرگز مبارزه با آن را متوقف نخواهیم کرد. شما پسران باید سر خود را بالا بگیرید و به اعتماد به نفس خود افتخار کنید. شما مصادیقی از این بازی زیبا هستید. هرگز آن را فراموش نکنید و به خود افتخار کنید، دنیای فوتبال به شما افتخار می کند."

9404