روزی که هافبک سابق بارسلونا شماره یک را به تن کرد

روزی که هافبک سابق بارسلونا شماره یک را به تن کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ادگار داویدز ستاره هلندی سابق بارسلونا و یوونتوس روز گذشته 49 ساله شد و به همین بهانهبد  نیست که به خاطره حضورش در تیم بارنت در لیگ دسته دو انگلیس اشاره کنیم که در این تیم همزمان کمک مربی و بازیکن بود و به شکل جالبی شماره یک را به تن می کرد!

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق یوونتوس، بارسلونا و اینتر در میانه فصل تصمیم گرفت که به مارک رابسون سرمربی بارنت کمک کند.  بارنت که نتایج ضعیفی کسب کرده بود، برای بقا به یک معجزه نیاز داشت و داویدز تصمیم گرفت که به آنها کمک کند. 

حضور داویدز به بقای بارنت کمک نکرد و آنها در روز پایانی فصل با شکست مقابل نورثمپتون سقوط کردند هر چند که جنون واقعی فصل بعدش آغاز شد. در شروع فصل 14-2013 ، داویدز تصمیم گرفت که پیراهن شماره یک بارنت را به تن کند چرا که به گفته خودش می خواست پوشیدن این شماره توسط بازیکنانی غیر دروازه بان ها را مد کند. وی در این باره گفته بود:" شماره یک را برای این فصل انتخاب کردم و می خواهم این شماره را مد کنم."

البته بعد از آن کسی راه داویدز را ادامه نداد و او از تنها بازیکنان غیردروازه بان تاریخ فوتبال است که شماره یک را پوشیده است. داویدز چهار ماه بعد از شروع آن فصل پس از دریافت سومین کارت قرمز فصلش تصمیم گرفت که از فوتبال بازنشسته شود.

4125