استقلال از ادگار داویدز جدید رونمایی می‌کند! (عکس)

استقلال از ادگار داویدز جدید رونمایی می‌کند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کوین یامگا با شکل و شمایل در تمرینات گروهی استقلال خاصی ظاهر می‌شود که یاد ادگار داویدز را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا که در میانه‌های فصل گذشته در اثر رخ دادن یک اتفاق غیر مترقبه از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد حالا چند وقتی است که با گذراندن دوران نقاهت خود به تمرینات گروهی استقلال بازگشته و حتی در دو بازی دوستانه آبی‌ها با تیم‌های صالحین و استانبول‌اسپور برای دقایقی هم بازی کرده است که خبری دلگرم‌کننده برای هواداران این تیم به حساب می‌آید.

با این وجود خبرهای زیادی درباره آینده او مطرح می‌شود اما طبق اخباری که به دست «فوتبالی» رسیده او می‌تواند با عینک محافظ و مخصوص برای استقلال بازی کند. اتفاقی که یاد ادگار داویدز را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. چون که داویدز هم در سال 1999 و در آستانه انتقال به یوونتوس با بیماری گلوکوم یا همان آب سیاه مواجه شده بود و باید چشمان خود را به دست جراحان می‌سپرد. در آن مقطع هم گفته می‌شد که ممکن است داویدز فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد اما عمل او موفقیت آمیز بود و بعد از ان او در هر مسابقه و حتی در شرایط عادی از عینک خاصی استفاده می‌کرد که اتفاقا در محبوبیت و شهرت او اثرگذار بود.

جدا از این صحبت‌ها بازگشت کوین یامگا به میادین باعث خوشحالی فوتبال‌دوستان ایرانی می‌شود و این خبر که بازیکن فوق‌العاده موثری چون او می‌تواند به فوتبال ادامه دهد واقعا خوشحال‌کننده است.

9098