بارسلونا به دنبال یک ادگار داویدز دیگر

بارسلونا به دنبال یک ادگار داویدز دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - معمولا در بازار نقل و انتقالات زمستانی اتفاق عجیبی رخ نمی‌ دهد و خریدها کاملا بر اساس نیاز و احتیاج هر تیم در هر پست بازی و منطقه‌ی زمین مسابقه انجام می شود.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش نشریه‌ی مارکا چاپ اسپانیا، این بازار زمستانی برای مقامات باشگاه بارسلونا اما خیلی اهمیت دارد زیرا که به دنبال تقویت تیمش است. تا کنون فران تورس و دنی آلوز خریداری شده اند.

در زمستان سال 2004 بود که خوان لاپورتا که اولین دوره حضور خود به عنوان رئیس باشگاه کاتالانی را هم پشت سر می گذاشت، ادگار داویدز، هافبک قدرتمند هلندی را خریداری کرد. هم‌وطن او فرانک ریکارد در ترکیب آبی اناری ها از او به خوبی استفاده کرد و این بازیکن تبدیل به یک نماد خرید شد. 

حالا اما مدیریت باشگاه بارسلونا می خواهد در این بازار زمستانی پیش رو همچین کاری را دوباره تکرار کند. دنی آلوز یکی از کاندیدها است؛ او می تواند با ورود به تیم کاتالانی، کل نگرش اعضا را عوض کرده و علاوه بر این، گزینه‌ی مهمی هم در پست دفاع راست آبی اناری ها باشد.

بارسلونا در دوران مدیریت بارتومئو در بازار نقل و انتقالات زمستانی چندان موفقیت آمیز عمل نمی کرد و همین موضوع باعث می‌شد تا این تیم در اواخر فصل کم بیاورد و قهرمانی ها را به رقبا واگذار کند. 

9404