سهمیه آسیایی برای العربی با پاس فرشید

سهمیه آسیایی برای العربی با پاس فرشید

پایگاه خبری فوتبالی - العربی با نمایش موثر هافبک ایرانی خود مقابل ام‌صلال به برتری رسید و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گرفت.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی که برای نُهمین بازی پیاپی فرشید اسماعیلی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۴۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل ام‌صلال رده ششمی قرار گرفت.

العربی که هفته گذشته برد ارزشمندی مقابل الغرافه به‌دست آورده و نیاز به یک امتیاز در بازی امشب برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت، در نیمه اول دیدار برابر ام‌صلال به تساوی بدون گل رضایت داد.

فرشید اسماعیلی که در دیدار اخیرشان با ارسال خود پایه‌گذار یک گل برابر الغرافه شده بود، در دقیقه ۵۹ بازی امشب هم ضربه ایستگاهی تیمش در میانه زمین را با یک سانتر دقیق به محوطه جریمه فرستاد که در ادامه پاس آداما دیامونده با ضربه سر به مقابل تیرک دوم را آرون بوپنزا با تکل بلند تبدیل به گل کرد.

در شرایطی که ام‌صلال به دنبال جبران نتیجه بود، العربی دو دقیقه پس از زدن گل اول، یک ضد حمله سریع تدارک دید که این بار پاس در عمق بوپنزا را یوسف المساکنی با فرار از جناح چپ و یک ضربه دقیق زد تا دومین گل یاران اسماعیلی به ثمر برسد.

العربی در نهایت مسابقه خارج از خانه مقابل ام‌صلال را با پیروزی ۲ بر صفر به اتمام رساند تا با این نتیجه که یازدهمین برد فصل آنها بود، ۳۶ امتیازی شود، در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و آسیایی شود.

فرشید اسماعیلی، هافبک ایرانی العربی که امشب چهاردهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را انجام داد، با وجود اینکه نتوانست آمار یک گل زده و یک پاس گل خود را بهبود ببخشد، اما مثل هفته قبل روی گل تیمش موثر بود و یک کارت زرد هم دریافت کرد.

1470