مصطفوی: نقاط ضعف و قوت صنعت نفت را آنالیز کردیم/ نمی دانم کارت بازی سیلوا صادر شده یا خیر

مصطفوی: نقاط ضعف و قوت صنعت نفت را آنالیز کردیم/ نمی دانم کارت بازی سیلوا صادر شده یا خیر

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت خوبی از نفت داریم و امیدوارم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

به گزارش فوتبالی، صالح مصطفوی در نشست خبری دیدار استقلال و نفت آبادان گفت: بازی فردا بازی دشواری خواهد بود. تیم استقلال با توجه به عملکرد در هفته های گذشته برای حفظ روند وارد بازی می شود. شناخت خوبی از نفت داریم و نقاظ ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم با یک بازی خوب دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکن برزیلی فردا برای این تیم بازی می کند و اینکه چه بازیکنانی را در اختیار ندارند گفت: فردا چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. سیلوا با تیم تمرین می کند ولی نمی دانم می توانیم از وی استفاده کنیم یا خیر، اینکه کارت او صادر شده یا خیر را نمی دانم. دانشگر و یکی دو نفر مصدومیت جزئی دارند ولی امیدوارم کادر پزشکی آنها را آماده کنند.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این تیم قبل از دربی با ترکیب اصلی وارد زمین نشود گفت: اینجا کنفرانس بازی استقلال و نفت آبادان است و نباید در این مورد صحبت کرد ولی تفکر مجیدی به این شکل بوده که بازی به بازی جلو برویم. بازیکنان ما واقف هستند که بازی فردا مهم است و فردا با صد در صد توان وارد زمین خواهیم شد.

مصطفوی در خصوص اینکه سهیل مهدی مدعی شده بود چون یزدانی و مرادمند خارج از فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا شده اند این تیم دیگر نمی تواند بازیکن بگیرد گفت: این مساله مشخص بود چون پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بسته شده بود و یزدانی و مرادمند بعد از بسته شدن این پنجره از ما جدا شده و از لیست ما خارج نشدند به همین دلیل ما نمی توانیم بازیکن جدید جذب کنیم.

وی در خصوص فضای بیانیه‌های که قبل از دربی ایجاد شده است گفت: شما کلا سوال در مورد بازی استقلال و نفت ندارید! این مساله در حیطه وظایف من نیست و اگر از نظر فنی سوال دارید در خدمت هستم.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه چرا قرارداد سیلوا کوتاه مدت است و آیا این تیم امیدوار به بازگشت یزدانی و مرادمند است گفت: زمانی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستید معمولا امکان یارگیری با سلیقه مربیان بیشتر است ولی وقتی از این پنجره خارج می شوید محدودیت هایی به وجود می آید. به نظرم تصمیم درست و عاقلانه ای در مورد عقد قرارداد کوتاه مدت با این بازیکن گرفته شد.

۴۱۵۴