بایرن مونیخ حریفش را با 7 گل تحقیر کرد/ هت تریک لواندوفسکی در 11 دقیقه

بایرن مونیخ حریفش را با 7 گل تحقیر کرد/ هت تریک لواندوفسکی در 11 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل ردبول سالزبورگ اتریش با حساب شش بر یک به پیروزی رسید و به جمع 8 تیم برتر صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و سالزبورگ از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی پا به زمین می‌گذاشتند که دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و یولین ناگلزمان اصلا دوست نداشت تا در مونیخ هم سورپرایز شود. 

در نیمه اول بایرن مونیخ کار را طوفانی آغاز کرد و تا قبل از دقیقه 23 توانست پرونده بازی را ببندد. ابتدا در دقیقه 13 روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی گل اول را زد و در دقیقه 21 دوباره بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد و بار دیگر لواندوفسکی گلزنی کرد و تنها دو دقیقه بعد ماشین گلزنی لهستانی موفق به هت تریک کردن شد. این پایان کار باواریایی‌ها در نیمه اول نبود و سرژ گنبری نیز گلزنی کرد تا نیمه اول با پیروزی چهار صفر بایرن به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز شرایط تفاوت چندانی پیدا نکرد. در دقایق 54 و 83 توماس مولر دو گل وارد دروازه سالزبورگ کرد و در دقیقه 85 لروی سانه گل هفتم را به ثمر رساند تا ناگلزمان و شاگردانش با نتیجه 7-1 راهی مرحله بعدی شوند. 

4416