رکورد عالی بایرن مونیخ با هفت بازی حداقل هفت گله!

رکورد عالی بایرن مونیخ با هفت بازی حداقل هفت گله!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی هفت بر یک در مقابل سالزبورگ و صعود قاطعانه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 22-2021 توانست رکوردشکنی کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ برای هفتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا توانست حداقل هفت گل بزند. در حقیقت هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان نتوانسته در این تعداد بازی حداقل هفت گل بزند و به همین خاطر باواریایی ها با پیروزی قاطعانه و پرگل در مقابل سالزبورگ به رکوردی شگفت انگیز دست پیدا کردند.

بایرن مونیخ به دنبال دومین قهرمانی اروپا در سه سال اخیر است که روند آنها در مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نهایی فوق العاده بوده است. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد در حالی که گنابری ، توماس مولر (دو بار) و سانه بقیه گلها را به ثمر رساندند و بدین ترتیب بایرن با وجود آن که در بازی رفت نمایش خوبی نداشت و با تساوی یک بر یک کار را به اتمام رسانده بود، در بازی برگشت توانست لرزه به جان حریفان بیاندازد. تیم ناگلسمن بدون تردید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی اروپاست و تیم های حاضر در یک چهارم نهایی به هیچ وجه دوست ندارند که در قرعه کشی 27 اسفند به انها برخورد کنند. فعلا لیورپول دیگر تیمی است که حضورش در مرحله بعدی را قطعی کرده است.

4125