جو مسموم رختکن منچستریونایتد؛ «خودشیرین» چه کسی است؟

جو مسموم رختکن منچستریونایتد؛ «خودشیرین» چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد شرایط بدی را تجربه می کند و به نظر می رسد که جو رختکن این تیم نیز کاملا مسموم و خراب است.

به گزارش فوتبالی، منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی عنوان کرده است که یکی از بازیکنان رختکن منچستریونایتد توسط هم تیمی هایش لقب "خودشیرین" را کسب کرده است و معتقد هستند که این فرد حسابی چاپلوسی سرمربی تیم یعنی رالف رانگنیک را می کند هر چند که هویت بازیکن مورد نظر فاش نشده است.

یونایتد با نتیجه چهار بر یک مقابل منچسترسیتی شکست خورد و حالا به نظر می رسد که جدا از نتایج ضعیف، شرایط رختکن منچستریونایتد هم اصلا خوب نیست. در واقع  در کل فصل روحیه رختکن خراب بوده و حالا به نظر می رسد که اختلافات به شدت عمیق است.

در این گزارش به این نکته اشاره شده که یکی از ستارگان منچستریونایتد از دقایق کم حضورش در میدان راضی نیست و به همین خاطر یکی از هم تیمی هایش را "خودشیرین مربی" صدا می زند. سولشر در پایان دورانش در منچستریونایتد اعتماد رختکن را از دست داده بود اما به نظر می رسد که رانگنیک از همین حالا اعتمادش را از دست داده است.  در آن زمان اریک بایی مدعی بود که به اندازه کافی به او بها داده نمی شود و به دقایق بازی هری مگوایر حسادت می کرد. 

مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد یکی از بازیکنانی است که از شرایطش راضی نیست چرا که با وجود نبود رونالدو و کاوانی در مقابل سیتی کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

با شرایط کنونی خیلی بعید است که رانگنیک فصل آینده هم هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته باشد به خصوص اگر شیاطین سرخ سهمیه چمپیونزلیگ را نگیرند.

4125